TRIOART s.r.o.

     Ústredie č. 1460
     013 62 VEĽKÉ ROVNÉ

 

IČO:46860321
DIČ:2023615462
IČ DPH: SK2023615462
Zápis v OR:Zápis v Obchodnom registri Okresného súdu
 Trenčín, Oddiel Sro., Vložka číslo: 27044/R
  
Banka:VÚB Žilina
Č. účtu:3110301959/0200
IBAN:SK6902000000003110301959 
SWIFT:SUBASKBX
  
www:http://www.trioart.sk
E-mail:obchod@trioart.sk
Telefón:+421 948343539
  
Adresa prevádzky:TRIOART s.r.o
 Ústredie č.1460
 013 62 Veľké Rovné
Prevádzková  doba:Pondelok - Piatok, 8.oo - 15.oo
Zodpovedný vedúci:Bc. Zuzana Labajová
  
Orgán dozoru:Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
 Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
 Predmestská 71, P.O.Box B-99,  011 79 Žilina
 Telefón: 041/7632130,  Email: za@soi.sk

 

Všeobecné Obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

 

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je TRIOART s.r.o., IČO: 46860321, so sídlom Ústredie č. 1460, 013 62 Veľké Rovné.
  2. Predávajúcim je TRIOART s.r.o., IČO: 46860321, so sídlom Ústredie č. 1460, 013 62 Veľké Rovné.
  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.trioart.sk je spoločnosť TRIOART s.r.o., IČO: 46860321, so sídlom Ústredie č. 1460, 013 62 Veľké Rovné.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
  8. Elektronická komunikácia - kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie. Toto však neplatí pre odstúpenie od zmluvy v súlade s § 7 a nasl. zákona číslo 102/2014 Z.z. v lehote 14 kalendárnych dní.
  9. Registrácia je vyplnenie údajov elektronického formuláru o kupujúcom vrátane osobných údajov. Nie je nevyhnutnou podmienkou využívania e-shopu, avšak spájajú sa s ňou určité výhody (zľavy, pravidelné informovanie o novom tovare a akciách).
  10. Oprávnená osoba, je to osoba, odlišná od kupujúceho, uvedená v Objednávke tovaru ako osoba, ktorej má byť objednaný tovar doručený. Zadanie mena oprávnenej osoby do objednávky nahrádza doklad splnomocnenia na prevzatie objednaného tovaru.
  11. Miesto dodania je adresa, ktorú kupujúci uviedol v objednávke ako adresu dodania a spoločnosť Trioart s.r.o. ju ako miesto dodania potvrdila.
  12. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Musí byť  na ňom uvedená nominálna hodnota, dátum platnosti.

 

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané kúpne ceny v e-shope pri tovare sú konečné, vrátane DPH 20%.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
  3. Kúpna cena tovaru nezahŕňa dopravné ani iné obslužné náklady do miesta dodania.
  4. Akciové ceny tovaru platia v určenom termíne, alebo do vypredania zásob, ak sa v podmienkach konkrétnej akcie nestanovuje inak.

  

 

Článok III.

Objednávka 

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
  3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
  6. Objednávať produkty je možné nasledujúcimi spôsobmi: 

Predávajúci odporúča kupujúcemu vykonávať objednávky cez elektronický obchod.   

 

 

Článok IV.

Platobné podmienky  

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    • platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
    • platba prostredníctvom platobnej karty
    • platba na základe zálohovej faktúry (proforma faktúra) – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
    • platbu na základe darčekového poukazu.
  2. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť s kupujúcim.
  3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    • zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,
    • zľavu za opakovaný nákup,
    • zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
  5. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať. 

 

Článok V.

Dodacie podmienky 

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, spravidla do 24 – 48 hodín po spracovaní objednávky.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  6. Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare obsiahnuté v katalógoch, prospektoch a iných písomnostiach predávajúceho udávané výrobcom sa môžu odlišovať od skutočnosti o ± 3% z uvedenej hodnoty. Jedná sa hlavne o špecifické tovarové položky, ktoré sa dajú formovať, aranžovať, teda konečná podoba výrobku z nich môže mať rôzny rozmer. Spravidla sa uvádza rozmer v nerozloženom stave.
  7. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
    • Kuriérskej spoločnosti UPS
    • Kuriérskej spoločnosti REMAX
    • Slovenskej pošty
    • Vlastnou dopravou predávajúceho

  

Článok VI.

Poplatky za prepravu, manipulačné a balné

  1. Prepravné, manipulačné a balné je stanovené pre všetky druhy dopravy okrem osobného odberu jednotné a je v priloženej tabuľke:

    Prepravné a balné

     Cena s DPH 

      Nákup tovaru nad 50,- EUR s DPH  

    0,00 €

      Nákup tovaru do 50,- EUR s DPH

    4,00 €

      Poplatok za dobierku

    1,00 €

  2. Uvedené hodnoty prepravného sú stanovené na základe hodnoty objednávky, nie na základe hodnoty faktúry, ktorá môže byť nižšia o nedodaný, medzičasom vypredaný tovar.
  3. Tovar bude kupujúcemu doručený do 3 pracovných dní, zvoleným dopravcom, od expedíce z nášho skladu.
  4. Tovar je v plnej hodnote poistený. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená páska, ihneď na to upozornite kuriéra. Ten to zaeviduje do systému. Tovar môžete prebrať za prítomnosti kuriéra, alebo aj následne. Informácie Vám poskytne príslušný kuriér. V prípade, že je tovar poškodený, ihneď nás informujte (telefonicky, mailom). 
  5. Pri potrebe opakovaného doručenia, zapríčineného kupujúcim, zvýšené náklady hradí v plnom rozsahu kupujúci.
  6. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby. Dohoda musí byť písomná, obojstranne odsúhlasená a potvrdená.
  7. Uvedené sadzby sú platné v rámci Slovenskej republiky.

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva 

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy. 

  

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy 

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa. 

 

Článok IX

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa 

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. 
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

 

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán 

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    • prevziať objednaný tovar,
    • zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    • prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
  3. Predávajúci je povinný:
    • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    • spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

  

 Článok XI.

Ochrana osobných údajov 

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostných opatreniach.

 

 

Článok XII.

 

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru 

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

 

 

Článok XIII.

Záverečné ustanovenia 

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  7. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. júla 2015.

 

  

Vo Veľkom Rovnom 1. júla 2015                   

 

                                                                                                 Bc. Zuzana LABAJOVÁ

                                                                                                          konateľ spoločnosti

 

 

 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok 

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho, teda bol v plnej výške zaplatený.
  2. V prípade, ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si vyhradzuje v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a Občianskeho zákonníka.
  3. Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti.
  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
  5. Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, závady ktorého zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.
  6. Právo na záruku zaniká v prípade:
    • Uplynutia záručnej doby na tovar.
    • Ak neboli predložené nadobúdacie doklady (faktúra, potvrdenie o zaplatení, dokumentácia k tovaru, prípadne záručný list)
    • Ak k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    • Nesprávneho zaobchádzania s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie.
    • Neoznámenia zjavných vád pri prevzatí tovaru,
    • Používania tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
    • Zanedbania starostlivosti a údržby o tovar,
    • Poškodenia tovaru nadmerným zaťažovaním,
    • Používania tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  7. Zo záruky sú taktiež vyňaté závady, ktoré vznikli pri alebo následkom živelnej pohromy.
  8. Záruka sa nevťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
  9. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedené nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár.
  10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
  11. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (dňa prijatia reklamovaného tovaru). V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa predaja reklamovaného tovaru. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
  12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    • pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
    • pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
    • v prípade, že má vec súčasne najmenej tri chyby, ktoré bránia v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Také isté právo má kupujúci ak sa na veci vyskytne rovnaká chyba, ktorá bola už dvakrát opravovaná a tretíkrát bola vec zasielaná na reklamáciu.
    • reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
  13. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
  14. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
  15. Predávajúci si vyhradzuje právo zverejniť meno kupujúceho ako aj postup a spôsob vybavenia reklamácie, keď kupujúci nedodržuje podmienky reklamácie, prípadne osočuje, alebo iným spôsobom očierňuje jeho obchodné meno.
  16. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov. 

 

 

Vo Veľkom Rovnom 15. júla 2015 

 

Bc. Zuzana LABAJOVÁ

konateľ spoločnosti